24, feb. 2022
Traficul automat are într-adevăr un impact asupra clasamentelor?
Având în vedere că campania Google Ads costă în medie mai mult de 1 USD pe clic, obiectivul descurajant de a îmbunătăți clasarea unui site poate fi extrem de descurajator. Adăugați la asta faptul că campania dvs. publicitară trebuie să fie direcționată cu laser și să fie îngrijită și optimizată în mod regulat și s-ar putea să începeți să vă întrebați cum este posibil să obțineți clasamentul site-ului dvs.
Aceste motive îi determină pe mulți specialiști în marketing să investească bani în campanii ineficiente care le consumă bugetul și motivația. Dar, care este alternativa?
Ce este traficul plătit?
Traficul plătit este exact ceea ce sună. Site-ul dvs. poate avea un flux de trafic livrat către orice pagină sau postare pe care o specificați pentru o mică taxă fixă. Companiile de trafic plătit există de mult timp și aproape întotdeauna au fost un element de bază în construirea clasamentului unui site web.
Traficul este garantat și fiabil deoarece este livrat automat. Nu există utilizatori reali la celălalt capăt, doar un sistem care va oferi exact numărul de clicuri/vizionări pentru care ați plătit. Astfel, este mult mai rentabil decât pur și simplu să investești bani într-o campanie de publicitate și să încerci să-i convingi pe oameni să facă clic.
De ce ar folosi agenții de marketing traficul plătit?
Nu există nicio îndoială că Google ia în considerare nenumărați factori atunci când decide cum să clasifice un site web, dar volumul de trafic pe care un site web primește anumiți factori în fruntea listei.
Un site care primește în mod constant câteva mii de vizitatori în fiecare lună (sau chiar în fiecare zi!) este foarte probabil să depășească unul care primește câteva sute sau mai puțin. De aceea, traficul plătit este o tactică excelentă de clasare.
În timp ce unii specialiști în marketing pot cheltui sute sau chiar mii de dolari pentru a obține o mână de vizitatori reali care pot sau nu să sară odată ce fac clic pe link (ceea ce ar dăuna și mai mult clasamentelor), specialiștii în marketing pot folosi campanii de trafic plătit pentru a începe să-și înființeze site-ul.
Esența este următoarea: atunci când încercați să obțineți un clasament pentru un site web, aveți nevoie de un flux constant de trafic. Acest lucru este extrem de greu de realizat prin marketing plătit, mai ales când site-ul dvs. este nou-nouț. Așadar, completați-l cu trafic plătit, iar Google va începe să vă favorizeze conținutul.
Traficul plătit înlocuiește marketingul?
Este important să înțelegeți că traficul plătit nu va înlocui nevoia de alte mijloace de marketing, dar vă va ajuta enorm când doriți să vă clasați site-ul.
Unul la îndemână, asta înseamnă fiabilitate și livrare garantată. Pe de altă parte, trebuie să rețineți că nimeni nu se află la celălalt capăt al fluxului de trafic pentru a vă cumpăra serviciul sau pentru a deveni un lead. Mai degrabă, acest trafic este în scopuri de clasare, astfel încât să puteți începe să aduceți clienți potențiali reali.
Traficul plătit vă va ajuta să obțineți clasamentul site-ului dvs., ducând treptat la o creștere a traficului de căutare organic (adică, vizitatori reali). Între timp, vă puteți completa campania de trafic plătit cu orice altă tactică de marketing sau publicitate pe care doriți să o implementați, știind că traficul plătit de înaltă calitate vă ajută să vă îmbunătățiți clasamentul.
- 0
- De royalwgint



