fbpx
parallax background

 
 
Mai mult trafic, un angajament mai mare

    parallax background

    Ajutăm afacerea dezvoltând

    popularitatea mărcii afacerii dvs., vânzăriile și profitul dvs și nu în ultimul rând traficul de site-ul dvs.

    Popularitatea (fani)



    Creșterea numărului de fani al paginii pe rețelele de socializare contribuie la creșterea publicității prin viu grai și distriburirea postőriilor. Pachetul Social Media vă ajută să găsiți fani relevanți. Ne asigurăm că fanii paginii de scoialize respectă parametrii demografice, interese și comportament, predefiniți.

    Comunicare cu clienți



    Cu cât comunicarea este mai strânsă cu clienții dvs, cu atât mai multă încredere au ei să cumpără de la firma dvs sau să folosească serviciile oferite de dvs. Vă ajutăm să construiți "podul" încrederii între afacerea și clienții dvs.. Rezultatul unei mai mari încrederi este o relație mai strânsă cu clienții.

    Creșterea traficului pe site



    Creșterea traficului site-urilor web afectează în mod direct ofertele și vânzările. Ne concentrăm asupra dezvoltării campaniilor de publicitate socială care conduc trafic mare către site-ul dvs. Noile anunțuri și ofertele sunt necesare pentru a mări conversiile, utilizând date din anunțurile recente.

    Doriți mai multe vânzări și profit ? Nu ezitați. Acum e timpul să luați legătura cu noi.

    Vreau profit mai mare

     
    parallax background

    Câteva dintre lucrăriile noastre realizate



    Asigurați conținut de calitate pentru afacerea dvs.


    Fiecare business și brand are o poveste, o poveste despre un produs nou, o idee care schimbă lumea, o abordare să îmbunătățească viața consumatorului. Vă ajutăm să configurați și să transmiteți eficient această poveste într-un mod relevant pentru piața țintă. Tot ce aveți de făcut este să ne Contactați


    Etapele noastre pentru implementarea marketingului în social media

    1. Manager de cont GMarketings dedicat



    Veți avea un manager dedicat social media care va dezvolta și va executa strategia. Această persoană va învăța afacerea dvs. și va fi contactul principal. Veți putea să comunicați zilnic cu managerul dvs. de social media prin e-mail sau să programați un apel într-un moment convenabil pentru amândoi.

    2. Dezvoltarea strategiei în social media specifică afacerii dvs.



    Primul lucru de făcut cu campania dvs. este efectuarea unei cercetări și dezvoltarea strategiei. Vom face o analiză competitivă, vom dezvolta o personalitate a cumpărătorului și vom defini o strategie de conținut eficientă. De asemenea, vom dezvolta strategii și canale de publicitate pentru campania dvs. pentru a vă arăta drumul spre succes.

    3. Conținut și anunțuri



    Odată ce sunteți de acord cu strategia pe care am creat, vom începe executarea lui. Vom dezvolta conținut social media și anunțuri unice pentru brand-ul dvs. Pentru asigurarea calității, acest conținut este pregătit într-un calendar. Veți avea ocazia de a revizui și de a aproba înainte de lansarea noului articoul, în orice moment.

    4. Optimizare și revizuire zilnică a anunțului



    Serviciile noastre de marketing social media includ managementul zilnic, optimizarea și revizuirea zilnică a textului. Monitorizăm toată activitatea de social media (comentarii, mesaje și recenzii) și ne angajăm să răspundem în termen de 24 de ore. În plus, vom folosi tactici organice (hashtaguri, urmăriri, concursuri etc.) pentru a vă dezvolta canalele.

    5. Raportare și comunicare



    Managerul dvs. de mass-media socială va pregăti rapoarte lunare pe care veți putea examina și evalua împreună. De asemenea, veți avea acces 24/7 la panoul de control a anunțuriilor pentru a vedea progresul campaniei dvs. în orice moment. În ceea ce privește întâlniriile, putem programa întâlniri săptămânale, bisăptămânală sau lunară pentru a discuta progresul.

    De ce să ne alegeți?

    Contract cu risc scăzut

    Serviciile noastre sunt susținute cu o înaltă integritate și obiectul serviciilor noastre este să câștigăm încrederea dvs. oferind o muncă excelentă.

    Obțineți mai mult

    Cheltuielile totale anuale ale unei echipe de marketing proprie (3-5 specialiști) și întreținerea echipamentului utilizat, programelor necesare cu licență este egal cu costul cumpărării unei mașini noi. Nu vrem să ne plătiți astfel de sume mari, noi preferăm să ne plătiți pentru costul real al serviciului prestat și să cheltuiți orice buget suplimentar în publicitate digitală. Acest lucru vă ajută și ne ajută și pe noi.

    Doriți să vă dezvoltați afacerea?

    Întrebări frecvente

    Rezultate

    1Ce tip de rezultate pot să aștept ?
    Indicatorii principali de performanță pe care îi analizăm sunt: utilizatori care urmăresc pagina, angajamentul lor și traficul pe site. Toate cele trei metrici influențează vânzările pe termen lung. Veți vedea aceste valori crescând lunar și urmărim progresul pentru a vedea cum funcționează acest lucru pentru dvs.
    2Câte noi utilizatori vor urmări paginiile mele de social media ?
    Pe Facebook, creșterea depinde de publicitate și de eficiența campaniei dvs. publicitare. Pe Twitter, Instagram și Pinterest, clienții noștri primesc în mod normal o creștere organică a 100-300 utilizatori în fiecare lună.
    3Cât de mare va fi traficul pe site-ul meu ?
    Serviciile noastre se concentrează asupra dezvoltării listei de utilizatori care s-au abonat pe pagina dvs. și colaborarea lor pe canalele media sociale. Traficul organic pe site crește pe măsură ce câștigați noi abonați. Cu toate acestea, pentru a vedea o creștere imediată a traficului pe site, trebuie să aveți publicitate, campanii în derulare.
    4În cât timp văd rezultate ?
    Dacă definiți rezultate ca abonați și angajamentele lor, clienții noștri observă o creștere în primele 30 de zile. Rezultatele continuă să crească în fiecare lună. Recomandăm clienților noștri să încerce acest serviciu timp de cel puțin 6-12 luni pentru a vedea un impact vizibil asupra conversiilor. Acest lucru se datorează faptului că principalul obiectiv al serviciului nostru de gestionare social media este de a dezvolta lista utilizatoriilor care urmăresc pagina dvs., și angajamentul lor. Dacă doriți conversii pe termen scurt, trebuie să adăugați lângă managementul paginiilor social media și serviciul nostru de publicitate și campanii în social media.

    Detalii

    1Cine lucrează pe contul meu ?
    Un manager dedicat din echipa noastră va ocpua de contul dvs.. Această persoană are experiență de lucru cu clienți asemănători industriei dvs, va fi punctul principal de contact. În plus, fiecare manager raportează unui director care examinează toate fișierele înainte ca acesta să-l primiți.
    2Cum creați conținut care se potrivește afacerii mele ?
    După confirmarea comenzii trimitem un chestionar, aflăm preferințele și obiectivele dvs. În strategia pe care o dezvoltăm pentru dvs., aceasta va specifica abordarea conținutului pe care o folosim. Dacă aprobați strategia, vom începe să dezvoltăm conținut într-un calendar. Veți avea ocazia să examinați în prealabil întregul conținut înainte de a fi publicat pe paginile dvs. de social media.
    3Trebuie să furnizez eu conținut ?
    Nu, nu trebuie să ne oferiți conținut. Cu toate acestea, dacă aveți conținut, suntem bucuroși să îl folosim. Managerul dvs. de social media dezvoltă un conținut unic care se potrivește brandului dvs. Avem acces la stocuri de fotografii, software de design, precum și sursele de știri relevante. Folosim acest lucru pentru a dezvolta conținut și pentru a implica publicul dvs.
    4Monitorizați comentariile, mesajele și recenziile primite ?
    Da, managerul dvs. de media sociale alocat va monitoriza paginiile pentru comentarii, mesaje și recenzii. Dacă știm răspunsul la întrebare sau comentariu, vom răspunde în consecință, dacă nu, vă vom îndruma întrebarea și vă vom informa prin e-mail.

    Contract și Taxă de configurare

    1Pe cât timp semnăm contractul?
    Oferim termeni contractuali inițiali de 6 luni. După finalizarea contractului inițial, contul dvs. va fi deservit lunar. Aveți opțiunea de a anula oricând cu o notificare scrisă sau prin suport online. După 30 de zile, vom anula toate serviciile și vom trimite înapoi orice informație, fișiere etc. pe care avem.
    2Există taxe de configurare ?
    Există o taxă de configurare unică. Acesta în primul rând cuprinde configurarea sistemelor și programelor de folosire și lansarea primului campanie, sisteme de analiză și alte sarcini administrative. De asemenea,creăm conturiile de publicitate necesare pentru dvs.
    3Cât durează configurarea ?
    Dacă sunteți gata să începeți, contactați-ne. Unul dintre consultanții noștri de vânzări vă ajută să identificați cel mai bun plan de acțiune și va elabora o propunere. Dacă sunteți de acord, trimitem contractul și vom începe campania dvs. cât mai curând posibil.
     

    Pentru clienții noștri în primul semestru a 2019 am câștigat 80.047 de clienți noi și

    147.201 vânzări prin intermediul marketingului digital și al strategiei.  ~ RW Group



    Companiile merită o echipă profesionistă, competentă din comunitatea media.

    Completați formularul de mai jos pentru a beneficia de o consultanță gratuită de 15 minute cu unul dintre experții noștrii.




       
      Am auzit lucruri minunate despre echipa GMarketings și am decis să externalizăm câteva servicii. Anton și echipa lui au creat broșuri frumoase și eficiente pentru afaceri, precum și campanii de marketing inovatoare, strategii înfloritoare - idei simple și eficiente care ne-au adus vânzări multiple. Recomand cu încredere. Merită să lucrați cu ei.

      Jane

      EuGo Tours Int.

      Prin externalizarea nevoilor noastre de marketing la GMarketings, acum putem concentra pe proiectele care au fost de mult timp pe lista noastră de așteptare. Avem consultanță și soluții profesionale pentru nevoile noastre - la timp, în limitele bugetului. Considerăm GMarketings parte a echipei noastre.

      Christian H.

      Fitnessclub Heimlich

      E rar, când găsești o echipă profesionistă în aceste zile, așa că mulțumesc echipei GMarketings că a oferit și a executat planul de marketing pentru afacerea mea. Voi  fi mereu recunoscător pentru lucrăriile lor, de când am început colaborarea cu ei, vânzăriile și clienții mei sau dublat, voi continua colaborarea cu ei până când ies la pensie :) Recomand, nu ezitați să comandați serviciile lor.

      Brian S.

      Cuisino Restaurant

      Ceea ce îmi place la echipa GMarketings este capacitatea lor de a planifica, de a executa în timp lucrăriile. Acestea reprezintă un aspect de 5 ***** pentru echipă și munca lor. Nu ezit să recomand serviciile oferite de ei și pentru alții.

      Rebeca

      Vinothek W

      GMarketings face treaba la timp, cu bugetul inițial și cu strategia stabilită. Ele sunt o resursă neprețuită și o parte integrantă a conducerii clubului nostru.

      Ray

      City & Country Club Vienna

      error: Conținutul este protejat !!