fbpx
Externalizarea marketingului. De ce ?
februarie 13, 2019
Coronavirus (COVID-19) ce înseamnă pentru marketeri
martie 18, 2020
Show all

Strategia de Marketing Royal MMM

Ce este și de ce trebuie să aplicați și dvs. ?

Cu o experiență de peste 10 ani în marketing, ne-am dat seama de-a lungul aniilor, că activitățiile de marketing al celor mai multe firme, companii pot fi împărțite în două categorii mari.De fapt ambele sunt periculoase, deoarece:

  • - conducătorii firmelor din prima categorie cred că ei de fapt nu au nevoie de marketing
  • - conducătorii firmelor din a doua categorie crede că marketingul lor este foarte bun și pus în practică în mod corect.


În general, nici unul dintre aceste afirmații nu sunt adevărate.

Să vedem care sunt cele două categorii:
 

Marketingul "Speranței"

Firmele care folosesc acest tip de marketing, crede că produsul sau serviciul oferit este foarte bun și asta este suficient să achiziționeze consumatorii.
Unul dintre simptomele tipice este că crede ajunge mai mulți vizitatori pe siteul lor, restul se întâmplă proape de la sine.

Apoi dacă clicuriile devin costisitoare în Adwords și Facebook, ei crede că trebuie să obțină clicuri "mai ieftine".

Dar ce este cu adevărat problema ?



Faptul, că nu puteți realiza suficienți bani din vizitatorii siteului dvs. (din clicuriile de pe motoare de căutare și pagini de socializare), este datorită atitudinii "va cumpăra oricum", care pur și simplu nu funcționează.

Pentru firmele concurente nu de aceea merită folosirea Adwords-ului că ei obțin mai ieftin clicuriile, ci ei vând mai mult cu strategia lor de marketing.
Evident că tăierea costuriilor este un lucru bun, dar strategia dvs. de marketing online nu se poate construi pe publicitate (mai) ieftină.
 

Marketingul "Izolat"

Firmele care practică acest tip de marketing, de multe ori folosesc instrumente, posibilități de marketing bun, astfel situația ăn general este mai bună decât la firmele care folosesc marketingul "speranței".Adesea, cel mai puternic, cel mai cunoscut instrument este folosit, care este foarte populară în prezent.

Ori de câte ori rezultatele nu sunt cele așteptate, ei presupun că responsabilul pentru aceste rezultate slabe sunt anunțuriile în Adwords și Facebook incorecte, paginiile de destinație slabe și încep să folosească un alt instrument care sigur aduce rezultatele dorite.

Problema însă este altceva:


Aceste firme nu au o strategie care să aducă laolealtă toate instrumentele folosite și existente și să dirijează lucruriile în direcția bună. Ex: ca la o mașină unde piesele sunt noi, dar nu pot fi asamblate în mod corect ca mașina să funcționeze.

Îndrăznesc

să zic următoarele: instrumentele de marketing, împreună cu o bună strategie de marketing utilizat moderat produc rezultate mult mai bune decât cele fără strategie și instrumente utilizate foarte bine.
 

Să aveți mai degrabă o strategie de marketing adevărată !

Strategia de marketing nu este un lucru mistic, care este disponibil numai firmelor mari, cu planuri super - scumpe. Este pur și simplu, că știi de ce faci ceea ce faci și ai cel mai important avantaj de a avea o strategie: diferitele instrumente de marketing pentru a obține adevăratul sens a lor, într-un sistem.

Mai întâi trebuie să stiți ce doriți să realizați cu un sistem de strategie marketing, precum și oamenii care urmează o dietă știe de ce.
 
 

Fiecare companie are un scop comun, care este independent de orice:

  • vor un profit mult mai mare
  • vor să se dezvolte, să crească

Există o straregie de marketing, care se bazează pe aptitudini de-lege, ca de exempu: la o dietă de slăbire doriți să atingeți success, în mod constant cât mai puține calorii va primi corpul dvs ceea ce are nevoie și în acest fel pierdeți din greutate.

Bazat pe experieța noastră luând în considerare tăierea bugetului de marketing nu este un obiectiv strategic, cum la multe firme este percepută greșit ca un obiectiv principal. Cu cât mai mult cheltuiți pe o strategie de marketing bun, cu atât mai mare va fi profitul.

Cine ar dori să cheltuiască mai puțin în aceste condiții ?

Strategie de Marketing Royal MMM

3 Lucruri pentru a avea vânzări mai mari, profit mai mare paralel

  • M

    ai mulți clienți în mod constant
  • M

    ai mare valoare a coșului după fiecare cumpărare / achiziție
  • Cumpărături de

    M

    ai multe ori
 

Cum devine MMM, strategia de marketing un sistem funcțional ?

Construim un sistem din 6 pași online (dar și offline), în conformitate cu cele trei facilități MMM. Vă garantăm, că folosirea corectă acestor 6 pași afacerea dvs. va începe să crească vânzăriile și profituriile, astfel afacerea în sine va fi capabil să crească
 
 

Aceste etape sunt:

  • Prospecțiuni
  • Înregistrare
  • Prima vânzare
  • Re vânzare
  • Follow - Up
  • Întreținere
 

Lasă un răspuns

error: Conținutul este protejat !!