fbpx

Cine suntem noi ? Faceți cunoștință cu echipa

Anton Godri


Specialist Marketing & Director Executive, GMarketings

Conduc Royal World Group din 2006. Am vrut să lucrez într-o afacere proprie, care să-mi ofere libertatea de a mă apropia de clienți și de a lucra cu proprietari de afaceri locale mici și mijlocii similare și de a-mi folosi experiența pentru a le ajuta să crească.



În ultimii cinci ani suntem parteneri la companii atât din sectorul public, cât și din sectorul privat, pentru întreprinderi mici, mijlocii și mari acoperind o gamă largă de industrii, cum ar fi companii de cadouri online și contractori, hoteluri și restaurante, săli de fitness, producători de ex: tăiței fără gluten, înghețată etc.

Royal World Group și GMarketings s-a născut din dorința să ajute comunitatea locală de afaceri. Acest lucru m-a făcut să înțeleg, că există o nevoie reală de sprijin pentru marketing pentru întreprinderile mici și mijlocii, care nu au bugetul corespunzător și nu permit colaborare cu agenții mari, la prețuri mari.

Aici suntem un pic diferit. GMarketings nu este numai o agenție de publicitate ci suntem și consultanți. Lucrez cu o echipă foarte talentată de freelanceri locali, inclusiv dezvoltatori web, designeri grafici și copywriteri pentru a furniza proiecte și campanii de succes pentru clienții noștri. Lucrăm pe o bază flexibilă, atâta timp cât aveți nevoie de noi. Nu blocăm clienții cu contracte sau obligații și oferim în schimb o soluție de marketing accesibilă; indiferent dacă aveți nevoie de asistență de marketing, consultanță regulată pentru a vă face singur procesele marketingului, o pregătire de marketing pentru echipa dvs. din interiorul afacerii dvs. pentru a vă economisi bani pe termen lung sau externalizați marketingul afacerii dvs.

Întreprinderiile au nevoie de flexibilitate. De aceea puteți alege oricare dintre soluțiile noastre de marketing într-o manieră eficientă din punct de vedere al costurilor, percepem taxe lunare sau pe proiect - în funcție de care vă convine. Puteți alege dintr-o gamă largă de servicii, de la planificarea strategică, managementul social media, copywriting și marketingul digital la consultanță și workshopuri - în funcție de buget și de nevoile afacerii dvs.

În calitate de Expert și Specialist în Marketing, lansez canale de vânzări, creez pagini de sosire cu oferte irezistibile, sondaje și opinii publice ca un "leu". Noile tehnologii sunt foarte bune, merită utilizat, de ex: o pagină de abonare, -de sosire după ce clientul dă click pe reclamă, un chatbot, aceste unelte sunt inutile când siteul / blogul dvs: nu este bine construit, nu este bine optimizat, site-ul nu este adaptabil la telefon / tabletă, marketingul este construit pe un site care este lentă, nu este ușor de folosit etc, aceste siteuri/ bloguri doar folosesc inutil resursele contului de găzduire și bugetului dvs. de reclmă și de marketing.

Din 2006 până în prezent am lucrat împreună cu 800 de manageri și 1200 de firme mici și mijlocii. Cu o experiență în creare, mentenanță și optimizare site de 13 ani, în marketing de 6 ani, am decis să ajut firmele din România, să-și atinge obiectivele lor personale și de afacere. Ca un expert în marketing, sunt pasionat de a genera ROI cât mai mare, rapoarte complete de analiză. În prezent oferim consultanță, executăm proiecte de marketing, asigurăm servicii de marketing firmelor care externalizează acest serviciu, lucrăm împreună cu echipe de marketing existente la firmă, executăm campanii de publicitate în Google și Facebook.

Am dobândit experiențâ în optimizare, creare și conștientizare brand, marketing în motoare de căutare, campanii de publicitate, managementul reputației firmei și a renumelui dar nu numai, deoarece învăț lucruri noi în fiecare zi de la cele mai bune mentori. Haideți să creăm și să realizăm obiectivele dvs. personale și a afacerii dvs.

Încă văd, că trebuie să explic de ce este foarte important să aveți opțiune de plată online, o pagină de sosire cu ofertă , un produs de intrare și, în majoritatea cazurilor, o opțiune de abonare pe un site, un chatbot activ și configurat în loc de publicitate fără nici un obiectiv sau un obiect / țintă. Dar pot lista aici o pagină de Facebook cu mulți utilizatori care urmăresc activitatea paginii, cu profit zero. O altă problemă: dacă aveți campanii de publicitate în altă parte, în AdWords de ex. sau în orice altă rețea de anunțuri, dacă pagina de sosire după ce vizitatorul dă clic- este proiectat slab, dvs atrageți banii într-o pungă goală, sigur.

Un alt lucru ce am observat, că o mulțime de specialiști în marketing stabilesc cele mai simple lucruri, lucru care ar fi cel mai important lucru din univers. De aceea, vom crea un blog special, unde eu și echipa mea vom ruina acest mit pentru totdeauna. Există companii mici și mijlocii, care nu pot crește, deoarece nu pot permite costul lunar al marketingului. Ei cred asta. Adevărul este că marketingul lor ineficient și inexistența unei strategii este de vină. Reprezentantii firmei după prima experiență proastă, crede că marketingul nu este bunul lor prieten, ci inamicul lor și de aceea aruncă ideea să aibă un profesionit în marketing pentru totdeauna.

Un expert în marketing împărtășește nu numai conuștințele și experiența, ci și ideiile și timpul lui. Odată cum evoluția acestor firme avansează, ei funcționează intr-o altă dimensiune. Pentru a afla, cum GMarketings vă poate ajuta, vă rugăm să ne contactați.
Timpul nu trebuie să fie un lux. Construim produsele și serviciile GMarketings pentru a crea timp liber proprietariilor de afaceri ca să aibă timp și pentru hobby-uriile lor.

Christian Haldenwang, COO

O afacere nu există fără activități de marketing. Soluții despre care nu ați auzit, există.

Christian Haldenwang, COO


De ce să alegeți GMarketings ?

Confidențialitate

Suntem gata să semnăm AC - Acordul de Confidențialitate, cunoscut și sub numele de acord de non-divulgare, atunci când clienții noștrii doresc să stabilească un nivel mai ridicat al confidențialității.

Satisfacție

Satisfacția clientului este unul dintre aspectele cele mai importante ale activității noastre. Timpul și banii clientului sunt cele mai valoroase pentru relațiile pe termen lung.

Câteva statistică în cifre

error: Conținutul este protejat !!