30, mart. 2022
Cum se remediază: Google Analytics în timp real nu funcționează
Raportul în timp real din Google Analytics arată de obicei câte pagini a avut site-ul dvs. de vizualizări în ultimele 30 de minute.
Uneori este posibil să observați că arată mai puțin sau nu arată deloc trafic, dar asta nu înseamnă că raportul Google Analytics în timp real nu funcționează. Aici, în acest articol, vom analiza posibilele cauze ale deficitului de trafic pe care îl puteți întâmpina.
Articolul este scris referitor la traficul provenit dintr-un proiect în contul tău gmarketings.ro și ai acces administrativ atât la proiectele Google Analytics, cât și la gmarketings.ro.
Tocmai a început proiectul?
Când începeți proiectul, sistemul trebuie să proceseze toate setările și să actualizeze toate serverele pentru a genera trafic. Deci este foarte normal ca în primele 20 de minute să nu vezi deloc trafic.
Există câteva setări pe care le puteți ajusta pentru a accelera livrarea, citiți mai departe pentru ele.
Verificați parametrul Viteza de trafic
Parametrul Viteza de trafic reglează literalmente cât de repede ar trebui să ajungă traficul pe site-ul tău. Poate fi setat la orice valoare de la 0% la 100%. Când este la 0%, traficul este oprit complet și nu ar trebui să se vadă nimic în raportul Google Analytics în timp real. Când este la 100%, obții un trafic cât mai maxim posibil.
Nu există „cea mai bună” valoare pentru el. Unii dintre clienții noștri doresc să crească treptat traficul, crescând viteza de trafic cu 1% în fiecare zi. Alții doresc ca traficul să fie livrat cât mai repede posibil.
Cel mai bine ar fi să rețineți că acest parametru nu afectează data de expirare a proiectului dvs. Deci, dacă parametrul a fost setat la mai puțin de 100%, atunci este posibil să nu primiți niciodată o parte din volumul lunar de trafic.
Verificați parametrul Rata de respingere
Un vizitator respins este un vizitator care a văzut doar o pagină și apoi și-a închis browserul web.
Deoarece Google Analytics calculează durata sesiunii ca interval de timp dintre vizualizările paginii și vizitatorii respinși au văzut doar o pagină, veți vedea în rapoartele dvs. durata sesiunii de 0 secunde pentru astfel de vizitatori. Prin urmare, cu același număr de vizitatori, veți vedea mai puține vizualizări de pagină în timp real și alte rapoarte de trafic.
O rată de respingere de 100% înseamnă că toți vizitatorii vor vedea doar 1 pagină.
O rată de respingere de 50% înseamnă că jumătate dintre vizitatori vor vedea doar o pagină, iar cealaltă jumătate va naviga normal.
O rată de respingere de 0% înseamnă că veți vedea traficul maxim posibil în rapoartele dvs.
Ar trebui să reținem că ar trebui să vedeți traficul care vine în raportul în timp real în cazul unei setări de Rată de respingere ridicată, dar valorile pot fi mult mai mici decât vă așteptați să fie.
Verificați parametrul Rata de returnare
Parametrul Rata de returnare poate fi dificil de înțeles, dar poate afecta în mod semnificativ funcționarea raportului de trafic în timp real.
Rapoartele în timp real arată atât valoarea utilizatorilor online, cât și istoricul de 30 de minute a paginilor vizitate. Cu toate acestea, utilizatorii online arată de fapt câți utilizatori noi au venit pe site-ul dvs. în această perioadă, nu numărul total de utilizatori online. Prin urmare, această valoare nu contează dacă utilizatorul a revenit pe site-ul dvs. web, adică unul returnat.
O rată de returnare de 100% va afișa 0 utilizatori online în raportul în timp real.
O rată de returnare de 50% va afișa doar jumătate din numărul total de utilizatori de pe site-ul dvs. în raportul în timp real.
O rată de returnare de 0% va afișa cantitatea maximă de utilizatori online în raportul în timp real.
Este proiectul tău prea mic?
Dacă proiectul dvs. este prea mic, atunci traficul poate dispărea din raportul în timp real. Să vedem de ce.
De exemplu, aveți un proiect cu doar 200 de accesări (vizionări de pagină) pe zi. Cu toate acestea, există 24 de ore într-o zi, așa că fiecare oră ar trebui să primească în medie 200/24=8,3 vizualizări de pagină. Prin urmare, în medie, ar trebui să aveți doar 4 vizualizări de pagină în raportul în timp real de 30 de minute. Această valoare este atât de mică încât poate trece neobservată. Inutil să spunem că, dacă ați obținut ora anterioară, câteva vizualizări de pagină mai mult decât în ora curentă, este posibil să nu aveți deloc trafic.
De asemenea, Utilizatorii Online arată utilizatorii sosiți doar în ultimele 5 minute de timp. Deci, de exemplu, un proiect cu 200 de accesări pe zi ar fi aproximativ 200/3=66 utilizatori pe zi, 66/24=2,75 utilizatori pe oră, 0,22 utilizatori pe interval de 5 minute. Aceasta înseamnă că în 1 din 5 ori vă uitați la raportul în timp real, este posibil să vedeți 0 utilizatori online.
În concluzie: dacă proiectul dvs. este mic – evitați utilizarea raportului în timp real. În schimb, trebuie să utilizați un raport zilnic pentru a vedea dacă traficul vine.
Aveți ID-ul Google Analytics corect în proiectul dvs.?
Acesta este de fapt primul lucru de verificat dacă traficul nostru nu se reflectă în Google Analytics.
Mergeți la pagina proiectului dvs., deschideți fila Contoare de trafic și verificați dacă ID-ul Google Analytics pe care îl avem pe această pagină este absolut același cu cel pe care îl vedeți în rapoartele dvs. Google Analytics.
Nu confundați id-ul Google Analytics cu id-ul dvs. Google sau cu orice alt identificator pe care îl puteți avea în Google.
ID-ul Google Analytics corect pentru un contor de trafic Google Analytics v3 ar trebui să arate ca UA-XXXXXXX-XX, unde X
este un număr.
ID-ul Google Analytics corect pentru un contor de trafic Google Analytics v4 ar trebui să arate ca G-XXXXXX, unde X este un caracter sau un număr.
Ai setat un fus orar în proiectul tău?
Unele dintre proiectele noastre au parametrul de modificare automată a volumului traficului de zi și de noapte. Reglează volumul traficului în fiecare oră pentru a imita o distribuție zilnică normală a traficului. Deci, în timpul zilei, ar trebui să obțineți mai mult trafic și mult mai puțin în timpul nopții.
Asigurați-vă că nu vă aflați în perioada de „noapte” a fusului orar ales în proiect.
Au trecut de fapt 30 de minute?
Când cumpărați trafic de pe gmarketings.ro, cumpărați o anumită cantitate de trafic pe lună. Iar sistemul calculează automat cât trafic ar trebui să primești pe zi și oră. Dacă ați primit deja suma estimată în această oră, sistemul se întrerupe până la următoarea oră.
Acest lucru este absolut normal dacă vedeți câteva minute fără trafic în ultimele minute de o oră. Așteptați puțin și traficul va începe din nou.
Folosești campanii UTM?
Dacă aveți parametri UTM în adresele URL din proiectul dvs. și nu vedeți campania în raportul dvs. în timp real, este posibil să fie pentru că a existat o confuzie cu parametrii.
Google Analytics necesită ca toate cele 3 utm_source, utm_campaign și utm_medium să fie prezente în toate adresele URL pe care le aveți în proiectul dvs. Prin urmare, dacă cel puțin unul dintre parametri lipsește, este posibil să observați că Campania Google Analytics nu funcționează la raportul în timp real.
De ce altcineva este posibil ca raportul Google Analytics în timp real să nu funcționeze?
Dacă tot vedeți că raportul Google Analytics în timp real nu funcționează, nu există trafic acolo. Vă recomandăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți trimițând un e-mail la [email protected] sau contactându-ne folosind chat-ul live din colțul din dreapta jos.
- 0
- De royalwgint



