30, nov. 2021
Cum se configurează campanii în Google Analytics?

Pentru unii dintre clienții noștri, GMarketings nu este singura sursă de trafic și se confruntă cu provocarea de a înțelege ce parte din traficul site-ului lor provine de la noi și ce din alte surse.

În special în acest scop, în Google Analytics, puteți utiliza parametri UTM în URL-uri, iar Google Analytics va crea automat Campanii. Va afișa toate sursele de trafic separat una de cealaltă.

Pentru a începe să utilizați Campanii, trebuie să adăugați ceva text la linkul site-ului dvs., de exemplu:
https://www.gmarketings.ro/?utm_source=Source1&utm_medium=Medium1&utm_campaign=Campaign1
Aici vedem 3 parametri:

utm_campaign: numele ales personal pentru campania pe care o desfășurați pentru această sursă de trafic, poate fi GMarketings sau poate fi numele proiectului dvs., de exemplu
utm_source: numele sursei de trafic, puteți utiliza numele altui site web, programul de afiliere etc.
utm_medium: Aici trebuie să puneți mediul publicității, de exemplu: Banner, Anunț text etc.
Rețineți că vă rugăm să introduceți parametrii în toate adresele URL din proiectul dvs. pentru ca traficul să fie urmărit corect.

După ce tot traficul a început să ajungă la noile adrese URL, Google Analytics va afișa campaniile în secțiunea Achiziție > Campanii pe care le puteți accesa prin meniul său principal.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *