20, apr. 2022
Cum să adăugați utilizatori în Google Analytics?
Google Analytics este un instrument de analiză web gratuit, dar puternic, care este utilizat pentru a urmări și raporta traficul site-ului web. Google Analytics a fost lansat inițial în 2015, iar GA4 este a patra iterație lansată în 2019, care include aplicația și proprietatea web. Acesta urmărește activitățile și oferă statistici ale activităților desfășurate pe site-ul web, cum ar fi vizualizările paginii, durata șederii, paginile pe sesiune și rata de respingere a persoanelor. De asemenea, raportează sursa interacțiunii prin care site-ul este vizitat.
Niveluri de acces în Google Analytics
În timp ce adăugați utilizatori în GA, există trei opțiuni/niveluri pentru a acorda acces, care este după cum urmează:
Nivel de cont: Nivelul de cont permite cel mai înalt nivel de acces utilizatorului; oferă acces deplin utilizatorului la toate nivelurile.
Nivel de proprietate: Nivelul de proprietate este utilizat pentru a acorda utilizatorilor permisiunea pentru diferite site-uri web.
Nivel de vizualizare: este cel mai scăzut nivel de control al accesului, care permite acces limitat utilizatorilor pentru a vizualiza rapoarte specifice.
Pași pentru a adăuga utilizatori în Google Analytics
În primul rând, trebuie să fii administrator pentru a adăuga, șterge sau modifica utilizatori în GA. Următorii sunt pașii pentru adăugarea utilizatorilor în Google Analytics:
Pasul 1: Conectați-vă la contul dvs. Google Analytics.
Pasul 2: Selectați fila de administrator și navigați la nivelul dorit de acces (Cont/Proprietate/Vizualizare).
Pasul 3: Faceți clic pe „Gestionare acces” ținând cont de nivelul de acces (Cont/Proprietate/Vizualizare).
Pasul 4: Acum, faceți clic pe pictograma „+” prezentă în colțul din dreapta sus al ferestrei și faceți clic pe „Adăugați utilizatori”.
Pasul 5: introduceți adresa de e-mail a contului dvs. Google.
Pasul 6: Acum, selectați o opțiune din cele cinci roluri directe ale permisiunilor utilizatorului (Administrator/Editor/Analist/Vizualizator sau Niciunul) și bifați restricțiile de date conform cerințelor dumneavoastră.
Pasul 7: Dacă doriți ca utilizatorii să fie informați prin e-mail, puteți selecta „Notificați acest utilizator prin e-mail”.
Pasul 8: Faceți clic pe „Adăugați” pentru a finaliza procesul.
Tipuri de permisiuni de utilizator
Noilor utilizatori li se pot atribui roluri și controale specifice. La pasul 6, sunt menționate cinci roluri directe și restricții de date care sunt utilizate pentru a permite anumitor utilizatori să vizualizeze, să modifice sau să creeze noi rapoarte de date. Explicația detaliată este următoarea:
Administrator: Dacă alegeți opțiunea „administrator”, atunci acesta va avea autoritate deplină și acces la cont, adică veți putea adăuga, șterge, atribui orice rol sau restricționați utilizatori, proprietăți și vizualizări, de asemenea. Numele anterior pentru acest rol a fost „Gestionați permisiunea utilizatorului”.
Editor: va oferi control deplin asupra setărilor numai la nivel de proprietate. Anterior, era cunoscut sub numele de „Permisiune de editare”.
Analist: Vă va permite să creați, să ștergeți și să editați anumite active de proprietate. Anterior, era cunoscut sub numele de „permisiune de colaborare”.
Vizualizator: veți putea doar să vedeți setările și să modificați datele care vor apărea în rapoarte. Anterior, era cunoscut sub numele de „permisiune de citire și analiză”.
Niciuna: Demonstrează că niciunul dintre roluri nu a fost ales.
Tipuri de restricții de date
Fără valori de cost: această restricție înseamnă că nu puteți vedea valorile legate de cost în rapoarte, explorări, audiențe, statistici și alerte.
Fără valori de venit: această restricție înseamnă că nu puteți vedea valorile legate de venit în rapoarte, explorări, segmente de public, statistici și alerte.
- 0
- De royalwgint



