fbpx
Strategia de Marketing Royal MMM
februarie 13, 2019
Show all

Coronavirus (COVID-19) ce înseamnă pentru marketeri

Coronavirus … sigur ai auzit până acum despre asta.

Realitatea tristă este că poate afecta rapid răspândirea și coronavirus va continua să se răspândească o vreme.

Știai că apar aprox. 13.000 de cazuri noi pe zi și încă crește rapid?

Nimeni nu știe cu adevărat câți oameni vor fi infectați de acest coronavirus (sau vor deceda, din păcate), dar a determinat prăbușirea piețelor bursiere la nivel mondial. Asta înseamnă că, ca afacere (sau chiar comerciant), veți fi afectat.

Deci ce înseamnă asta pentru tine?

Ei bine, înainte să intru în asta, permite-mi să fiu clar ce nu ar trebui să facă marketerii.

 

Nu exploatați situația

 

Primul lucru pe care îl vedem este că oamenii încearcă să exploateze frica.

Ce vreau să spun prin aceasta este că proviziile sunt reduse în întreaga lume. De la măști și hârtie igienică până la produse igienizatoare de mână și alte necesități de bază … Văd marketeri care le cumpără și apoi le revinde pe eBay sau difuzează anunțuri și le vând cu prețul de 10-50x.

Acesta nu este antreprenoriat și nu este marketing. Vă recomand cu mare drag să evitați exploatarea situației Coronavirus pentru a crea un efect rapid.

Nu numai că greșește, dar este și foarte-foarte scurt. Sigur- s-ar putea să vă descurcați rapid, dar nu va dura mult … mai bine petreceți timpul pe ceva cu termen lung.

Acum, după ce am scos asta, ce înseamnă Coronavirus pentru marketeri?

 

Companiile vor stagna pentru un timp

 

Chiar dacă virusul încetinește pe măsură ce numerele au scăzut în China, întreprinderile vor lupta mult peste un an, deoarece vor trebui să compenseze pierderile.

De exemplu, în China, virusul a făcut ca vânzările să scadă cu 20,5%, iar rata șomajului a sărit la 6,2 în februarie.

Atunci când companii precum Apple își închid magazinele pentru a contribui la reducerea răspândirii, acesta înseamnă mai puțin venituri și mai puțin profit. Sunt capabili să-și plătească angajații și în timpul închiderii temporare, dar nu toate companiile au soldul lor bancar și majoritatea nu vor putea face la fel.

Uită-te doar la industria turistică. Se preconizează că virusul le va pierde 820 de miliarde de dolari. Virgin Atlantic a cerut personalului lor să-și ia un concediu neplătit de 8 săptămâni.

De asemenea, porturile sunt goale și primele runde de concedieri au început deja. COVID-19 estimat va costa economia globală 2,7 trilioane de dolari. Și nu numai că oamenii și firmele pierd bani, dar pierd trafic și conversii.

 

Traficul organic este în scădere în majoritatea industriilor, datorită coronavirus

 

După cum am menționat mai sus, lucrăm cu clienți din diferite industrii prin intermediul agenției noastre.

Înainte de a arăta date, reține că analiza despre statisticile de trafic sunt dintr-o perspectivă globală. De asemenea, sunt incluse date de pe site-uri cu mai puțin de 5000 de vizitatori pe lună. Tind să aibă modificări drastice din perspectivă procentuală chiar și atunci când nu există probleme globale sau actualizări ale algoritmului.

De asemenea, nu sunt date despre fiecare industrie, de exemplu: restaurante, deoarece restaurantele locale nu au de obicei cele mai mari bugete de marketing. Sunt incluse date despre majoritatea celor mai importante, dar, din nou, nu toate.

Acum, din punct de vedere SEO, săptămâna trecută au fost observat scăderi uriașe ale traficului organic pentru majoritatea industriilor care au fost urmărite. Uită-te la graficul de mai jos :

coronavirus trafic

Traficul industriei de media și știri financiare a crescut foarte mult.Industria turismului este cel, care a scăzut cel mai mult. Comerțul electronic avea un trafic mixt, în funcție de ce fel de produse ofereau. De ex: care vindea produse pentru bebeluși precum scutece sau șervețele, avea o frumoasă creștere în trafic. Dar dacă vindea mărfuri de lux, precum televizoarele cu ecran mare sau laptop, avea un trafic scăzut.

 

Conversiile au scăzut datorită coronavirus, de asemenea

 

Din punct de vedere al ratei de conversie, se observă scăderi în majoritatea industriilor. Chiar și sectorul financiar, care a avut mari creșteri în trafic, a scăzut în conversii.

În ceea ce privește site-urile de știri (media), acestea au avut un avans mare de conversie, deoarece multe dintre ele solicită ca oamenii să citească informațiile actualizate.

De exemplu, puteți citi gratuit o anumită cantitate de conținut din Washington Post până când veți vedea un mesaj care arată să plătiți un abonament anual, ca să aveți acces la articole și știri.

Oamenii vor să fie la zi cu informațiile despre Coronavirus, despre informațiile politice și financiare cu tulburările, prin urmare, site-urile de știri au văzut o ascensiune frumoasă.

Unele sectoare precum călătoriile, acestea oferă în prezent reduceri masive, ceea ce contribuie la contracararea unor scăderi ale traficului lor. În general, ei continuă să înregistreze un venit masiv.

 

Date Pay-per-click

 

Nu se înregistrează schimbări mari de cost pe clic … nici măcar pentru lucruri precum industria turistică.

Se observă scăderi mari în numărul de persoane care caută lucruri precum zboruri sau hoteluri, dar nu se observă o scădere drastică a CPC, dar o creștere mare a costurilor pe achiziție este.

Cu alte cuvinte, puteți încă să plătiți aproximativ aceeași sumă pe clic, dar costul pe conversie a crescut pentru majoritatea industriilor ….., cu excepția cazului în care vindeți necesități precum hârtie igienică.

 

Deci, ce înseamnă coronavirus pentru marketeri?

 

Fii fricos atunci când alții sunt lacomi, și lacom atunci când alții se tem.

Această zicală aparține Warren Buffett.

Vei vedea oameni care reduc cheltuieliile. Se prevede că economia va fi lovită de 2,7 trilioane de dolari, iar experții spun că vom intra într-o recesiune. Sunt chiar și investitori miliardari, precum Carl Ichan, care spune că piața are mai mult spațiu de coborât și ar trebui să ne așteptăm ca vânzarea să mai dureze.

În timpul unei crize economice, veți constata că veți avea mai puțin concurență, ceea ce înseamnă că este mai ușor și mai rapid să obțineți rezultate, iar în unele cazuri, veți putea obține oferte, cum ar fi o potențială reducere a plății -click publicitate.

Gândește-te în acest fel: din toate companiile comerciale tranzacționate public de ex: din Statele Unite, dacă piața continuă să scadă, multe dintre ele vor lupta să își achite datoria, care a explodat la 75 de miliarde de dolari.

Acest lucru înseamnă că unele companii vor intra în faliment, vor fi cumpărate sau vor fi salvate de guvern. Unii ar putea reduce costurile suficient pentru a-și plăti facturile, dar pentru majoritatea, va fi prea târziu.

 

Din nou, asta înseamnă doar mai puțin concurență pentru tine.

 

Dacă aveți norocul să aveți bani în timpul recesiunii, acesta este cel mai bun moment pentru a cumpăra alte companii. Cele ideale pentru a cumpăra sunt companiile media.

Cu cât controlezi mai multe globuri oculare, cu atât vei avea mai multă putere în viitor. În plus, prin controlul globurilor oculare, vă oferă posibilitatea de a vinde orice doriți în viitor.

Așadar, când vedeți concurenții care se închid sau opresc activitatea lor de marketing, obiectivul tău este de a se dubla. Este posibil să nu vezi cel mai mare randament imediat, dar pe termen lung, o vei face.

De fiecare dată când piața scade cu 20% sau mai mult, este nevoie de aproximativ 536 de zile pentru a se recupera.

Pe măsură ce ne vom recupera, vei vedea că veniturile tale cresc și rentabilitatea investiției din cheltuielile tale de marketing trec prin acoperiș.

 

Concluzie

 

Sperăm că Coronavirusul trece curând și are un impact minim asupra vieții tale. Deocamdată, încearcă să nu socializezi prea mult cu alții sau sămergi în locuri aglomerate.

Citiți acest articol de la Washington Post. Prezintă o serie de simulări ale modului în care se va răspândi Coronavirusul și ce putem face pentru a reduce impactul asupra lumii.

Ceea ce privește marketingul tău, acesta este momentul pentru tine să te dublezi. Nu vă fie frică, atunci când altora le este frică. Fă ce face Warren Buffett … fii lacom când alți oameni se tem.

Cum vezi că Coronavirus afectează traficul pe site-ul tău?

PS: Te rog să fii în siguranță și, dacă este posibil, stai în interiorul casei tale.

 

Ești pregătit să folosești de avantajele externalizării ? Ia legătura cu noi.

tradus de pe articol scris de Neil Patel

Comments are closed.

error: Conținutul este protejat !!