15, feb. 2022
5 factori de experiență a utilizatorului care ar putea afecta traficul site-ului dvs

Conform cercetărilor, cineva care vă vizitează site-ul va emite o judecată subliminală dacă îi place sau nu îi place pagina dvs. în termen de o douăzecime dintr-o secundă. Asta înseamnă că trebuie să o faci corect.

Există o gamă largă de factori care pot afecta modul în care site-ul tău se clasează în Google, împreună cu alte motoare de căutare. De exemplu, etichetele de titlu adecvate, conținutul de calitate, meta descrierile, postările pe rețelele sociale și multe altele afectează vizibilitatea site-ului dvs., traficul de căutare organic și clasamentele.

Cu toate acestea, alți alți factori mai puțin obiectivi de măsurat pot influența dacă Google consideră site-ul dvs. ca fiind autorizat. Aceștia se numesc factori de experiență a utilizatorului, care influențează – ați ghicit – experiența utilizatorului. Continuați să citiți pentru a afla care sunt acești factori cruciali.

  1. Viteza site-ului
    Deși viteza site-ului nu va afecta semnificativ vizibilitatea căutării, este un factor crucial care merită optimizat. Acest lucru se datorează faptului că viteza de încărcare a paginii dvs. joacă un rol foarte important dacă vizitatorii sunt mulțumiți de rezultatele lor – prin urmare, Google o ia în serios.

Deoarece majoritatea căutărilor sunt acum una pe dispozitive mobile, viteza site-ului dvs. este și mai importantă – la urma urmei, dispozitivele mobile sunt mult mai lente decât computerele desktop. Aceasta înseamnă că fiecare secundă contează.

Acordați-vă timp pentru a vă curăța site-ul în mod regulat și pentru a efectua teste de viteză pentru a vă asigura că nimic nu interferează cu timpul de încărcare. De asemenea, este o idee bună să utilizați un plugin de stocare în cache pentru a vă asigura că găzduirea este în ordine, pentru a șterge imaginile sau schițele neutilizate sau vechi și pentru a comprima imaginile pentru a ocupa mai puțin spațiu.

  1. Securitatea site-ului
    Securitatea site-ului dvs. este, de asemenea, un factor crucial. Când majoritatea oamenilor se gândesc la securitate, își imaginează platforme de comerț electronic, care colectează informații despre plată și cardul de credit. Cu toate acestea, acesta nu este singurul tip de site care necesită securitate.

De fapt, astăzi, Google oferă mici îmbunătățiri de clasare site-urilor care investesc în criptare SSL, care este afișată cu „S” în adresa URL „https”. Deci, dacă doriți o vizibilitate superioară pentru site-ul dvs., atunci faceți această schimbare – va merita.

  1. Navigare intuitivă
    Navigarea pe site-ul dvs. contează și ea. Fiecare pagină de pe site-ul dvs. trebuie să fie accesibilă printr-un sistem bine organizat de meniuri și submeniuri.

În navigarea dvs. principală, aveți nevoie de patru până la șase categorii principale, inclusiv o pagină de contact, pentru a lua legătura.

Google analizează organizarea site-ului dvs. și urmărește activitatea utilizatorului dvs. pentru a determina dacă site-ul dvs. este ușor de utilizat. Cu cât site-ul tău poate fi navigat mai ușor, cu atât mai bine!

  1. Legături interne
    Google consideră că cu cât este nevoie de mai puține clicuri pentru a ajunge efectiv pe o pagină a site-ului dvs. – cu atât mai bine. Dacă aveți pagini care necesită mai mult de trei clicuri pentru a ajunge la ele, poate duce la o avertizare împotriva experienței generale a utilizatorului. Sau poate fi desemnat că pagina nu este importantă pentru dvs., așa că nu ar trebui să fie afișată în rezultatele căutării.

Acest lucru se datorează faptului că utilizatorii au nevoie de navigare intuitivă și libertate pentru a avea o experiență grozavă – Google se angajează în acest sens. Cea mai bună modalitate de a vă asigura că site-ul dvs. este interconectat în mod corespunzător este prin utilizarea legăturilor interne în propriile pagini și articole.

  1. Optimizare mobilă
    Acest lucru este, de asemenea, considerat ca parte a experienței generale a utilizatorului. Este o cerință minimă ca site-ul dvs. să aibă acest lucru dacă doriți vreo șansă de a se clasa bine în căutările mobile.

Deoarece căutarea prin intermediul mobilului este atât de importantă, Google a făcut obligatoriu să aibă un site prietenos cu dispozitivele mobile. Deci, dacă nu aveți un site adaptat pentru dispozitive mobile, acum este momentul să obțineți unul.

Cel mai bine ar fi dacă ați face din experiența utilizatorului o prioritate de vârf. Acest lucru vă va ajuta să vă poziționați mai bine în Google și să îmbunătățiți satisfacția clienților.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *